Förändring

2010-08-01 / 17:14:28







Då har vi gått från det blonda till det röda och inom kort skall det bli brunt =D Tror det kommer bli jättefint...
Kanske skall fixa det imorgon redan.. who knows...

 Här är vi ute i regnet och letar efter kantareller

 Blev väl inte så mycket som jag hoppats på men nu har jag hittat mina ställen så om en vecka har småttingarna vuxit upp.. Vi får väl se.. Men jag undrar om en blåbärskog egentligen är det ultimata för kantareller..



Wilma ser måttligt road ut av leta efter kantareller!



Hon roades mer av att hoppa i vattensänkor och springa i blåbärsriset hihi

Idag blev det en 2 timmars promenix med svärmor i det fina vädret.. och Lillebror har fått lämna sjukhuset helt och är på väg hem.. Härligt!!! Själv kunde jag mått bättre faktiskt men det är ju som det är verenda jäkla månad.. svettningar, huvudvärk, humörsvängningar.. Life it self helt enkelt!!

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Jag, Maja å pojkarna va ute på blåbärsjakt i dag och det blev väl i vart fall 20 och en del i Jontes mage efter han väl vågat smaka =O)

Men en bättre blåbärsskog krävs nog det var för mycket ris och för lite blåbär.

Kramar

Kommenterat - 2010-08-01 / 22:44:22  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

Lilla älskade vän de e tyvärr inte att plåga sig det är ju den bittra sanningen. Jag har tyvärr redan gjort min makeover men jag hjälper dig mer än gärna med din kanske ett glas vin? Jag måste till apoteket bara.

Kommenterat - 2010-08-04 / 14:49:05  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: