Idioter till o sabba bilen

2010-03-13 / 22:12:22
Igår fick vi punka på bilen, inatt bröt de sönder bensinlocket, försökte ta sig in i bilen och jag blir så irriterad när folk inte kan hålla isär på mitt o sitt.. menmen, för att de inte skulle sabba bilen mer tills dess att vi införskaffat ett nytt däck så satte JAG dit ett av de gamla sommardäcken så länge, inte så att vi ska köra med den, men då är det förhoppningsvis inte lika lockande att sabba bilen mer.. hmm

Så efter att ha polisanmält händelsen så gick jag o Wilma ut o bytte däcket.. mäkta stolt!! =)
Sen blev det en sväng ner till Nen som bjöd på Marängsviss mumma o tjöta skit mycket trevligt :D 

o nu sitter jag här o väntar på T, funderar på o leta reda på papprena för Voodler eller vad det nu heter o se om det finns nån gammal film att glo på.. blivit mycket film det sista kan jag säga.. Väntar fortfarande på att tillfriskna iom att jag börjar på praktiken på måndag.. =)

Hade tagit bilder med mobilen som jag tänkte lagt ut men de va mmm va datan var seg o mitt tålamod palla inte det vill jag lova... :/

Xoxo 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: