Svammel

2010-03-02 / 20:03:25
Skulle bakat bröd utan jäst men efter en redig middag med ugnbakad broccoli, champinjoner och sprödbakad torsk så tog energin totalt yber slut..

Gott var det och jag har exakt 1 portion kvar för jag är världbäst på att laga mat till två trots att jag envist sittandes varje kväll hemma ensam faktiskt bara är 1 med just en magsäck som inte rymmer mer än 1 portion..

Ska läsa en artikel med x antal uttalanden av Borg om vår finanspolitik, hur vi total misslyckats med ekonomin detta året.. för han har fått en aha och kommit underfund med att landet spenderat för mycket pengar. Man tror ju eller tycker ju sig tro iaf att en politiker i detta land borde veta vad alla andra svenskar vetat sen länge men icke!!

Gjorde första delprovet i skolan idag, blev godkänd men inte mer, måste säga att jag tycker det var jävligt bra presterat är trots allt 5 år sen sist =)
Tar en sväng imorgon bitti också så man får kvällen fri för då tänkte jag om kroppen är med bege mig till gymmet.. Men vi får se har inte varit 100% det sista. tror det beror på tänderna men nu börjar jag tveka, T lider av samma sak.. huvudvärk, halsont, trötthet o värk i tänderna.. hmm vad, vad kan det tänkas vara...

Min underbara älskling surprisa med att inhandla nya sängkläder, så super fina, 100% tjockt bomullstyg med breda ränder på.. ska ta ett kort på dem när jag bäddat iordning sängen. Får bli imorgon för de kändes inte gärna värt att bädda om halva sängen ;P

Nepp nu skall här göras lite nytta =)
Undrar jag om det inte är premiär för de desperata ikväll.. har ju haft lördag hela veckan så det känns bra snurrigt :P

xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: