Fattiga riddare :P

2010-05-28 / 21:23:55

Idag efter jobbet bestämde jag mig för att unna mig lite godis, vilket jag gjorde..
Det och ett fåtal andra saker kan jag bara inte hanter så ny mår jag pyton...
Så såg jag att de gjorde fattiga riddare på tv o tänkte med guu så gott. o nu insåg jag att jag inte kommer ihåg om jag tycker om dem och vågar därför inte göra några :P

Men super kul att jobba idag, har ju så mysiga arbetskamrater :0) sen hade jag fått en bok i samtalsmetodik på posten idag också, verkar som att det får bli sommarlektyr eftersom den var på engelska o det krävs en utvilad och engagerad christina för att ta sig igenom den i så fall ?=)

Lite segt när man inget har planerat för kvällen men de kanske är lika bra, T ska jobba hela helgen så jag hoppas på fint väder så man kan vara ute mycket.

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: