Ny vecka nu igen.. :D

2011-12-05 / 22:26:58
Helgen som varit har pappa T haft hand om Malou större delen av tiden, mysisarna ;)
så lilla jag har nästan fått sova natten till idag.. Hade hoppats att det skulle bli så inatt också men så ska han jobba :( visserligen inte länge till men jag tyckte ju fått in en bra rytm här :P
Hade svärmor på det ordinarie veckobesöket där hon kollar läget :) man skulle ju kunna tro att man träffas hur ofta som helst när man bor så nära men icke, är faktiskt mer sällan nu än när vi bodde längre bort...
Imorgon ska jag pynta färdigt hemmet och sen ska jag, om vädret tillåter gå ut på ytterligare en promenix. Har ju varit dunderväder idag så jag och flickorna var ute en timma och njöt i solen..
Ska se om vi inte kan ta en tripp till simhallen till helgen, är ju inte länge man kan vara i ändå, men Lo gillar ju uppenbart att bada numera för hon plaskar så hela badrummet drunknar i vatten.. På fredag har det pratats om bio men det är jag högst tveksam till.. Den som väntar får se, dessutom vägrar hon flaskan.
Kenneth var och hälsade på en helg och detta var vad han gjorde med sessan, däckade av henne, sen chockade han henne totalt med sitt surprise:
Jag har en känsla av att jag inte ens behöver påpeka hur väl generna från det släktet har slått igenom på min lilla flicka, eller det kanske bara är jag som tycker mig se det ;S
Wilma på dagens promenix :) Så fin..
Kaxig unge jag hade ikväll eller vad :P
näe nu är det väl bäst att hoppa i bingen, har varit trött heeela dagen utom när jag var ute ;D
Kommentarer!
Postat av: Nen

Jag vill följa med i morgon om vädret är fint det vill säga.

Kommenterat - 2011-12-06 / 15:55:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: