Guldhedstornet café

2011-05-07 / 19:43:48

Som sagt så begav vi oss iväg på en liten tur idag när T kommit hem från BAR eventet som jag skrev om i tidigare inlägg. Han överraskade med att bjuda på fika i Guldhedstornets café :))



Där satt vi längst upp och blickade ut över Göteborg och njöt av fika och vackert väder..







Jag i min kexchoklad som man har varierande åsikter om :P Men den är väääldigt bra att ha under hjälmen. Väldigt bra!! ;)



Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på bästaste sällskapet jobbar och T är ute på andra äventyr..
Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Ååååh skoj med ett livekort, Du är superfin Stino, med sötaste magen :)

För övrigt ser det supermysigt ut :) Kraaam från mig

Kommenterat - 2011-05-08 / 07:40:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: