Pälsmatta a la Wilma

2011-05-19 / 15:04:20

Det är vad vi dras med varje dag, man kunde ju hoppats på att det skulle bli bättre nån gång men icke, här blir det bara värre för var dag som går..

Har börjat borsta henne med min Furminator 1 ggr/ dag nu och ska iväg och inhandla majsolja till henne med förhoppningen att det kommer lugna ner sig snart.. hmm Jag begriper bara inte vart all päls kommer från.. Har inget minne av att det stod extrem fällning på GD när vi köpte henne, fast å andra sidan stod det inte heller att de dregglar heller, sååå man får ju ta det för vad de är, borde vant sig efter 5 år... 

Övar och planerar för coachingsamtal.. tror att jag är lite duktigare än för en vecka sedan. Men vi får väl se.
Annars går jag mest omkring och är aptrött.. Ska inte sova middag idag!! gjorde jag inte igår heller och fy vad dåligt jag mådde.. ont i magen, halsbränna, trött, snurrig... you name it, sova är galet viktigt nu...

12 dagar kvar till skolan är slut - längtar... ;)

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: