Underbara mitt i veckan dag!!

2012-11-07 / 14:42:37
Idag gick det mycket bättre på förskolan och min sessa var så nöjd när jag hämtade henne <3 Så nu känns det mycket bättre inför morgondagens långpass..

Igår kom T hem från jobbet och tyckte att jag kunde ägna lite tid till mig själv, åka in till stan o strosa eller nått.. haha där sitter man super sliten eftersom Lo fortfarande inte sover om nätterna, och då menar jag verkligen inte sover utan gallskriker, otröstligt i ett par timmar tills hon är så trött att hon somnar av utmattning helt enkelt.. Men men.. för att komma till saken så hoppade jag på spårvagnen och insåg hur hårt tröttheten slog mot mig och möjligheten att ta in på hotell kändes ganska avlägsen då slog mig tanken om hemlösa och alla författare som önskar sig en fristad i vårt avlånga land, de får oftast vara ensamma med bara stjärnorna som sällskap och tidningar som värmer upp kalla fötter.. Ja tanken slog mig att samla ihop en hög med metros, sätta mig under en bro och blunda i bara 5 min (som den där gången när vi inte gick till skolan en förmiddag för vi hade suttit uppe hela natten och allt jag önskade var bara 5 min, sen var vi ju tvungna att pallra oss iväg till Lottas lektion ;)) Ja det var tider..

Fick inhandlat en topp att ha under toppen på julmiddagen som vi skall på... inte långt kvar..

T är på utbildning i några dagar och denna utbildning innebär ännu mer hemarbete för lilla mig, snart dags att sluta jobba helt så man hinner med, herregud att ta hand om hem och barn är ett heltidsarbete som är underbart om man bara fick betalt för slitet att ta hand om hemmet :P

Usch haft gör ont i korsryggen ett tag nu, ingen hit direkt, så nu är det till o lyfta så lite som möjligt. Tur har vi haft med vädret iaf. för idag har jag o Lo varit på långpromenad, härligt, ikväll skall jag påbörja ett nytt stickprojekt... något som jag ser mycket fram mot.

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: