Känner mig tveksam...

2012-10-25 / 23:36:04

I vanlig ordning blir Lo lämnad på förskolan för att under eftermiddagen bli hämtad av sin faster, väl hemma igen får jag en riktig skräckhistoria :( när faster kommer till platsen är det ingen som tar emot henne, lo blir runt körd i sin vagn sittandes ledsen med en filt över sig halvnaken, hennes kläder var blöta efter att hon fått ett glas mjölk över sig. extrakläderna i påsen hade de inte hittat som en annan "fröken" tagit emot på morgonen.. O min lilla tös var som vanligt vrålhungrig när hon kom hem och däckade av i fasters knä. Men herregud hur kan ett barn som har mjölkallergi få ett glas MJÖLK över sig? kommunicerar inte personalen överhuvudtaget när det kommer till kläder, mottagande, hämtning, allergier... Och varför är hon ledsen varje gång hon hämtas (mer än separationsledsen) Detta skall utredas ordentligt imorgon, minst sagt ordentligt!
Känner verkligen stressen över att lämna henne imorgon för att jobba.. Detta är bara inte ok!! så här var det inte när jag lämnat och hämtat henne.. Ska försöka hinna dit innan de stänger imorgon för att gå igenom allt, vill inte låta en hel helg passera...
Man kan ju få svårt att sova för mindre menar jag.
Och sen utslagen som hopade sig efter mjölkattacken, min lilla flicka, vad sysslar folk med egentligen..

Nattinatti

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: