Morgontimmen slagen

2012-10-26 / 07:11:06

Klockan är 07.02 jag sitter på tåget och inväntar ett samtal, det börjar bli kallt om morgontimmarna och i vanlig ordning ville jag ha bara 5 min till. Så fort samtalet passerat så ska jag unna mig dessa 5 min sittandes på tåget. Det är så lustigt egentligen att varje vecka bara har mån och fredag. Hur kommer det sig...
Samtalen har kommit igång på riktigt nu och det är verkligen spännande att lyssna till 9 ornas tankar om det stora valet och man kan inte annat än tänka tillbaka på den dagen när man själv tog ett beslut om hur tre år av ens liv skulle se ut, mycket har ändrat sig sedan dess och nu sitter jag där och lyssnar på samma tankar och funderingar med hopp om att jag bidrar med något för att underlätta..

Helgen kommer inte bli som planerat men jag ska njuta av varje sekund i den.

God morgon!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: