Introduktion :)

2012-09-24 / 22:26:21
Om ni visste hur tomt det är här hemma.. men det är väl livet det...
 
Idag var det introduktionssamtal på förskolan och det kändes bra, så mysig personal... :)
Nu blir det till att vara på plats under några dagar innan det är dags för jobb igen. Då tar vi långledigt från f-skolan, kommer bli långa dagar för min tös när jag jobbar, blir ju inte riktigt som man planerar eller det blir aldrig som man planerar, T började på nytt jobb med kort varsel och tills det är förankrat i vardagen så kommer allt att vara upp o ner och med det blir vi återigen tvungna att omvärdera livet i stort. Men inget ont som inte kommer med något gott eller hur, så jag inväntar nu det goda i livet ;) vad det nu må vara...
 
 
 
 
Nåväl allt löser sig nog, det brukar det... Inväntar helgen då ska jag bara vara jag! ;D
 
Nattinatti..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: