Familjen sömntuta

2013-08-15 / 21:42:10
Denna dag vaknade jag med ett ryck 7.50 och fick mig nästan en chock när jag insåg vad klockan var och att hela familjen sömntuta fortfarande låg kvar i sängen.. 8.05 var både jag och Lo på plats, jag på jobbet och hon på dagis. Har aldrig trampat så fort på min cykel och den har aldrig jämrat sig så mycket som den gjorde när jag trampade ner bromsen i kurvorna.. Sen har det varit full rulle hela dagen och kl 16 hämtade T upp mig så åkte vi och hälsade på hans kusin och Los andra syssling som föddes för 8 månader sedan. En riktigt glad liten prick som redan kunde krypa och gå längst med möblemanget :D det är vid dessa tillfällen som man blir lite sugen på en till men nja det får vänta ett tag till för man ska aldrig säga aldrig men just nu har vi det så bra som det är...

Men jag insåg även hur mycket som förändrats de senaste åren. Innan Lo kom till världen var det vänner som inte tyckte att vi var så viktiga längre eftersom vi inte hade barn trots att vi mer än gärna önskade vara delaktiga i deras liv med familj. Sedan kom Lo och då var det de vänner som fanns kvar som bara var intresserade av att ha med oss på krogen och sådana tillställningar där vi inte kunde ta med Lo men aldrig ville de vara en del av vårt liv som familj och bara trilla in på en söndagsmiddag. Dessa vänner glider sakteligen längre och längre bort.

Men så finns de som gärna trillar förbi hos oss och vi hos dem med eller utan barn och det är så underbart. Och den underbara lilla familjen som man delar hela sitt liv med, fina lilla familj, min familj.

Tänk vad livet förändras och vad många som kommer och går...
Nu längtar jag till helg för då ska här städas o bakas o lite till, min Lilla räka blir snart 2 ♥♥

o jag vet ju så väl varför jag är trött, varje månad samma visa och det verkar inte finnas någon bot på eländet :(

Dags att nana kudde, Lo har bäddat ner hela nallesamlingen i sängen så ingen skulle behöva vara ensam. Jag o Lo ♡

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: