Just do it..!!

2013-01-30 / 21:33:00
Så himla sugen på en utekväll snart, bara få skaka rumpa och njuta av livet i dess esse.. Tror inte det finns något tillfälle då man slappnar av så mycket och glömmer allt som när man står på dansgolvet och försvinner in i musiken..
 
Jo samma känsla uppstår när man känner tillräckligt hög smärta då försvinner man definitivt rakt in i sig själv och varken hör eller ser något annat. Detta blev jag varse vid mitt senaste läkarbesök, det som hände just då har inte hänt på 1½ år. Det positiva är att jag verkligen lärt mig att hantera smärta på ett sätt som jag inte trodde var möjligt, fantastiskt vad kroppen klarar..
 
Läser en spännande bok just nu om kvinnor i karriären - pepböcker behövs verkligen så man inte tappar gnistan.
Har lite andra böcker som jag bläddrar i också för inspiration i arbetet. Samtidigt har jag gett mig på att virka en hatt, vi får se hur den blir - ett experiment som verkar gå utför ;P 
 
Håller på att utöka mitt vokabulär med en mängd ord bara för att jag kan och tycker att det är roligt, har förstått att jag lagt mig på en liiite för enkel nivå det senaste året (blir lätt så när man pratar med barn ;S) Men nu håller jag på att träna upp mig så ingen kommer förstå vad jag säger hihi
 
Nepp efter att ha lagt fokus på att lära mig hur man converterar youtube låtar till mp3 för att kunna lyssna på dem i min phone så ska jag nog krypa i bingen ;)) Imorgon väntar utbildning i hur Göteborgs stad tolkar nationella bestämmelser kring betygsdokument Längtar!! Sedan blir det en tur till simhallen igen ... var så himla skönt och jag var mer avslappnad än på länge denna dag,..
 
På söndag är det dopfest för lilla M, då ska hela familjen gå till kyrkan.. Nämen oj se så det kan bli... ;D
 
 
 
Love
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: