Hes, trött..

2013-10-07 / 21:12:10
är hes efter en dag på jobbet. Lite småsur för att jag inte kommer hinna träna imorgon som jag sett fram mot såå mycket. Fast jag vet att jag borde låta bli eftersom halsen går lite upp o ner så är ju vila a och o. suckar tungt.

Hade medarbetarsamtal idag och jag vet inte riktigt. Men jag har nog aldrig haft det förut på riktigt liksom där man pratar om individuella mål. Det jag varit på har alltid handlat om; ja hur går det på jobbet, trivs du..? synpunkter. .?
Näe så dåligt förberedd har jag aldrig varit... blä för det. men jag sa vad mitt huvudmål är som inte har med mitt nuvarande yrke att göra men långsiktiga mål och vad det målet kan göra för min nuvarande position :) Så öppen får man nog inte vara men det kändes bra. Har en chef som går att prata med och som gärna lyssnar. haha ingen låtsaslyssnare där inte. (även om jag inte kunde låta bli att använda det uttrycket. Nåväl. Alltid hoppar det grodor som man får igen för sen.

Föräldramöte imorgon. Kommer bli en lång dag. Ska även vara vägledare i offentlig miljö imorgon. Det hade väl gått bra om jag nu inte skulle representera projektet jag är med i innan det andra...

M har varit pigg idag och inte gjort annat än o ropa pappa pappa pappa haha jag fick lyssna på det under de sista två timmarna innan hon fick gå o sova... herregus så pappakär ♥

Näe dags att krypa till kojs.. Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: