Oct. 19, 2013

2013-10-19 / 21:36:06
Igår hade jag o T en riktig myskväll framför tvn. Jag kom hem med ett par ekologiska öl som vi satt o sippade på och en del småprat innan jag trillade i bingen vid 23.30. :)
Denna dag har vi varit mest trötta allihop. Så medan T hade sovmorgon så studsa jag o M omkring hela förmiddagen och dansade så svetten lacka innan det var dags för mat o middagssovning. Jag slocknade på två röda, sedan var eftermiddagen borta.. När vi väl vakna åkte T o M på utflykt och jag själv begav mig till gymmet.. Så nu är jag bra mör alltså... ;) Men gott var det. Börjar faktiskt se lite resultat av slitet nu.. även om jag mest gör det för att inte soffa till mig helt pga jobbet.. och man mår ju så mkt bättre :D

Nu har jag testat att göra sockerfria bountys kvällen till ära så får vi se om de faller någon i smaken. Kan säga att dadelbollarna gjorde det inte haha..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: