morgon

2013-09-06 / 08:13:00
Ibland är det väl ändå tur att hjärnan ställt in sig på att vakna en viss tid..
Igårkväll gick jag o lade mig kl 21.30 för att hinna läsa en stund. Som vanligt försvann jag i orden av en skönlitterär verklighetshistoria och hade svårt att lägga den åt sidan. 22.30 hade jag inge annat väl om jag skulle orka med sista arbetsdagen på veckan. Jag tittade så klockan vat ställd och somnade. När jag vaknar tittar jag ut genom fönstret och tänker, oj vilken fin dag det kommer bli och så ljust... LJUST!
flyger upp tittar på mobilen, stendöd. sedan följer en timma av slit och diskussioner då M ville stanna hemma och leka. Jag som har apt och studiedag med utbildningar. T som jobbar natt igen vilket gör att jag måste gå tidigare från jobbet.. hua.. snart är denna hemska dag till ända!
Jag har fått erbjudande om utgång i helgen. Som det ser ut nu så har jag absolut ingen lust utan att jag vill vara hemma o mysa med Lo...
T är förhoppningsvis ledig och vi kan få en dag tillsammans denna vecka. hmm.. Det känns precis som när han jobbade på båten. Fast då var det bättre när han faktiskt var hemma varannan vecka.
Näe nu är jag snart på jobbet, åker kollektivt eftersom vi inte ska vara på samma ställe i em.

Åt dundergo frukost, yogurt med hemlagad müsli med gojibär o banan.
Bakade ett morotsbröd som är så saftigt och mättande. behövs bara en pyttebit. Brödet är gjort på krossade linfrön, mandelmjöl, kokosmjöl och ägg.

ha en trevlig dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: