Sep. 21, 2013

2013-09-21 / 23:33:48
Klockan var 20.40 jag låg i sängen efter en lång dag... gick upp tidigt för att hinna gymma innan jobbet. Lagom mycket folk precis som sist 4 st :) Körde ett rejält benpass men är ändå tröttare i armarna än benen nu...
Kom först till jobbet trots att jag var sen men det beror ju på hur man ser på det eftersom jag gör mig iordning på plats. tycker det är skönt att slippa gymduschen.
Skulle filmat mig själv idag och hade avsatt tid för ändamålet men filmkameran dök aldrig upp... sjukt irriterande!! tycker inte om att behöva förlita mig på andra hela tiden. det tar för lång tid! Nu måste det bli av imorgon för nästa vecka är det fullt upp :/
När jobbet väl var slut så cyklade jag hemåt. kom ca halvvägs för sen hämtade T upp mig för att vi skulle köpa skor till M. (fick även köpt ett par till mig själv också för hela 75 riksdaler ;) fynd
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: