Kalas

2008-08-23 / 00:35:51

Bror har fyllt 17 år så då var det lite kalas hemma.. Mysigt värre att träffa lilla släkten är ju inte så ofta numera som man ser dem..

Syrran o jag var på Läckö o gick guidad tur för att sedan dra in till stan, men utbudet i lidkpg är inte mycket att ha om man är ute för att fynda. Bästa köpet blev ett par nya röda dojjer för 75:- så hivade jag mina sista coverse i sopen, för nu var de slut o jag slut på dom.
Luncha på en mysig liten lantgård o sedan en fika på Storeberg, fullt upp..

Imorgon åker syster hem o jag o mamsen ska hälsa på moffa.. för att sedan ägna resten av kvällen hos farmor tillsammans med brorsan, då ska köras mc & cross.. *hehe* nu ska fartdåren släppas lös var bra länge sen sist..

Hemfärd på söndag, o nu ska jag ringa T o säga Go natt

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: