Getingbo..

2008-06-25 / 21:32:32

Efter en tuff natt av RLS -Restless Legs Syndrome, kanske inte exakt det men myrer i bena i alla fall. Gjorde att jag inte kunde sova hur trött jag än var så bara vände o vred jag mig, då gick jag upp och gick omkring fram till klockan 4 innan jag kunde somna o denna jobbiga vecka i månaden då magen är som en ballong gjorde inte saken bättre... Var helt slut när Thommy väckte mig idag, gick ner till marknaden som är på torget en gång i månaden för att se om de hade lack (tänkte lacka ramarna som jag köpte på Ikea men det hade de ingen så det får bli en stadsresa en dag. Blev till att sy nya dukar till köksbordet istället sen skulle det göras mat till gubben när  han kom hem vid sex skulle det vara klart och lilla Wilma skulle ut på promenad.

Men då hände något otäck var ute o gick med Wilma och efter en tid passerade jag en liten tennisplan där de har en soptunna där jag tänkte aha nu kan jag kasta den lilla stink påsen jag bär på, sa till Wilma att stanna 1,5 meter från tunnan öppnade och då vällde ett stort svart moln ut av getingar jag o W kastade oss bakåt o vi sprang (hade tur båda två o klarade oss utan något stick men hjärtat det slog hårdare än det gjort på länge..

Nu är det snart sängen som gäller börjar jobba tidigt imorgon... Natti

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: