Smärtsamt uppvaknande!

2008-06-27 / 22:39:48
Fredagen började 03.50 då jag vaknade med fruktansvärda smärtor i buken, lyckades ya mig upp o fick i mig alla tabletter jag hittade o in med vetekudden i mikron sen var det bara att vänta tog 40 min innan smärtan la sig o tre olika sminuppsättningar och två stora koppar kaffe. Magen är så stor att byxorna knappt går att stänga... Sov några timmar efter jobbet o blev väckt av Jennie hon o Mikael hade varit i nya lägenheten o donat lite, sen kom de upp o tjöta lite... Nu är klockan redan 22.30 o jag är ledig hela helgen..

Om jag slipper värktabletterna imorgon så blir det till o dricka lite vin.. Jäkla vinbärsvecka att förstöra..

Kramar på er..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: