Lördag

2008-11-08 / 18:38:38
Denna dag har det inte hänt mycket.. Gick upp köka frukost, putsa fönstret i köket så det är klart för vintern o sen bytt gardiner i köket och sovrummet fick jag iordning idag med en mycket bättre gardinuppsättning..

Sen var jag T o svärmor ute på promenad med Wilma, det mörknar snabbt nu kan man säga, för när vi väl var hemma igen då var det kolsvart o klockan var inte mer än 17.. o då var jag hungrig så det fick bli något så enkelt som varma mackor direkt ur ungnen.. men mätt blev man,Voss kommer hem med med pizza klockan 20 o då ska man äta igen, men smaka kanske räcker =)

Annars är det inte mycket som händer. Ska börja plugga imorgon så att vi kan få färdigt arbetet tidigt nästa vecka... =)

   
 

Nästa mål är att jag ska plantera om mina växter så vi kan köpa nya till sovrummet =9 men det dröjer nog..
Är alltid kul att göra om hemma med det man har.. Fick till o med T att engagera sig i gardinbytes historien idag hehe det är det tråkigaste han vet att man kan göra =D
Kommentarer!
Postat av: Nen

Menar du att julgardinerna uppe redan? Kram

Kommenterat - 2008-11-09 / 16:51:28  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: