pladder

2008-11-02 / 13:29:39
Ha de va vågat, har blivit grattad av människor jag inte pratat med på säkert 6-7 år, trevligt måste jag säga. Kanske dags att bryta isen =/ vi får väl se =) Denna dag ser verkligen lugn ut.. Hoppas lite att någon ska ringa o säga, ska vi ut o gå men jag vet inte jag, har ont i både höfter o knän o benen överlag sen jag var ute o vandra igår, först var jag o T ute med Wilma i 1½ timma o bara mös, sen ringde svärmor o fråga o sa att hon ville ut o gå (då hade vi varit hemma i knappt 30 min från vår promenix) men jag sa ja, o vi var ute i 1½ timma o gick så det är inte konstigt att jag är mör.. Hade på mig mina vanliga vinterstövlar.. beror på de, skulle tagit mina joggingskor.. blää synden straffar sig själv med en gång.. Väntar på att Jennie ska komma hem, börjar bli ensamt. .=/
Hoppas att hon mår bra..


 All of you!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: