Ros & Röksug

2008-11-12 / 19:54:33
   

Fick en liten ros =)
Underbart när man är påtänkt =D nackdelen är att de vissnar
så då tänkte jag att jag sparar den på bild istället..

Imorgon åker jag till Linköping, efter en lång bussresa ska vi iväg på middag med lite vin..
Sen blir det utgång dagen efter det ska lyssna på något lokalt band, kan bli trevligt,
för att sedan avsluta resan med en långpromenad o förberedelse för en lång bussresa hem..

Idag var jag o Linda o luncha, sen titta jag färdigt på alla avsnitt av Brothers and sisters =D
Kunde inte låta bli var sååå spännande..



hmm resten av kvällen vet jag inte riktigt hur jag ska sysselsätta mig.. vet ni att det är mycket jobbigare och att man tänker på något mer när man vet att man inte har något hemma eller ska tänka på.. skulle behöva något sött istället eller salt.. hmm förstår inte varför man ska utsätta sig för det hät varenda gång.. ett glas vin.

Night night
Kommentarer!
Postat av: Nen

Knäppis du kommer rulla fram till slut =P Du får tänka på vad du slapp utsätta din kropp för i stället. Hoppas att du får det trevligt hos syrran nu i helgen. Var rädd om dig så ses vi när du kommer hem. Kram

Kommenterat - 2008-11-12 / 23:30:47  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: