tisdag igen

2008-11-18 / 21:18:37
Då var det dags för ugly betty och despert.. =D kan inte fatta att en hel vecka rullat förbi.. hmm.. annars suttit o tittat på en föreläsning idag och sen läst lite.. efter det gick jag o Jennie till Hemköp, men går man in där tar det tid att ta sig ut man måste ju heja o tjöta med alla =) men verkar som det blir jul/sup kalas om nån månad eller så o de vill jag vara med på =D på lördag kommer folket var så trevligt farbror ringde idag bara för att säga att de kommer men de visste jag ju redan för jag har ju änna pratat med hans fru innan =P

Annars försöker få ner ett program till datan men det verkar inte som jag lyckas så bra.. T sitter vid datan o tänker inte hjälpa mig just nu, brorsan hade inte heller tid.. så jag tänkte om jag ringer Mikael men han sitter väl vidm dumburken han med.. =P suck så segt när man vill något..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: