Uppe med tuppen

2008-11-19 / 08:41:55
Det känns så iaf. för idag gick T upp 6.30 o det skulle jag med ha gjort men var något som inte klaffa idag så jag gick upp en timma senare men de gjorde inget för han satt o vänta så åt vi frukost tillsammans =) Nu ska jag sätta mig o bli nästan klar med den här boken så jag kan börja på nästa har en  heel deel skulle man lugnt kunna säga =P o det känns som det aldrig tar på det... jaja, i övrigt hade de lovat regn idag men nu i sista stund ändrat sig till disigt med solen gläntandes.. hmm
Internet ska bytas idag så vi får väl se om vi blir utan då kommer det vara en i hushållegt som blir förbannad men en sak i taget.. Jag vet minnsan vad jag ska säga till dem om det inte fungerar som de ska med en gång..

Frost på taken o kallt som fan i lägenheten när man ska kliva upp sitter nästan o huttrar trots elementen dom är på det högst dubbla tröjor o ulltofflor..
Huh, känner mig änna som go natt... byebye

Nix pix, lyckades inte bli helt klar men nästan så det kommer bli till o plugga i helgen.. hmm men då ska jag ha nästa helg fri.. =P Internet byts imorgon istället så nu ska jag ut med Wilma o sen nana kudden har vänmtat i alldeles för många timmar på att få sova.. ska upp tidigt imorgon o åka till skolan för en redovisning..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: