Bara mys...

2008-10-25 / 13:12:22
Ja då var fredagkvällen förbi =) Jag o T pratade om när vi träffades o hade jätte mysigt när vi kom hem från andra sidan gatan =) o dagen började med massge av trötta muskler som inte längre används o en trevlig frukost =D riktigt nöjd.. Nu ska jag göra mig iordning o åka in till stan =/ de har jag ingen lust med men lika bra att vi blir klara...

Var o klippte av mig håret  igår också så nu ser jag riktigt rolig ut =P
Kommentarer!
Postat av: sandra

Nu måste du lägga ut en bild på nya frisyren! nyfiken

Kul med en vovve som gillar att bada=) Harry ääälskar det!



Kram

Kommenterat - 2008-10-25 / 23:26:34  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: