LADIES NIGHT

2008-10-04 / 18:10:04
Japps igår var jag mamma o syrran på ladies night med Peter Stormare, Martin Stenmark & Henrik Hjelt =D Det var nakna, vältränade överkroppar, bara musik man kunde texterna till o en massa sex skämt =P
Hur trevligt som helst, vi fick oss många roliga skratt =) Innan vi åkte hade T lagat riktigt go mat o de blev rötjut o lite Whiskey också så vi var nog lite runda om fötterna när vi begav oss =D

Idag har jag o T tagit hjälp av hans mamma o syster för att sätta upp bården som legat hur länge som helst o de blev snyggt, riktigt snyggt =) o bullar i massor har vi ätit först köpte syrran nybakta bullar på kondis sen hade svärmor bakat bullar o bjöd på =D

Nu ska jag läsa en stund för att se om vi inte ska hitta på något ikväll, trevligt med lite folk här igen iaf. jag trivs som bäst då även om man inget får gjort så är det roligt med fullt hus =)

Imorgon måste jag börja tentaplugga på allvar om jag ska klara det på torsdag... =/

Ha en fortsatt fin helg..
Puss o Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: