Trist dag men fint väder

2008-10-29 / 12:22:24
Ja så kom fortsättningen på den här dagen, fick gjort det jag nämnde tidigare, hittade de starkaste pillren man kan finna i mitt super skåp o min migrän är borta. Har tittat på Greys är helt såld på det =) men väntar egentligen mest på nästa avsnitt av brothers and sisters tycker "Justin" e så snygg =9 Följer de flesta serierna just nu =D kan gå lite väl mycket tid till att sitta framför dumburken om nätterna.

 Dave Annable




Så fort älsklingen kommit hem igen ska jag ta busskortet o åka in till stan, han skulle köpa en tröja eftersom han nu inte gilla den jag köpte till honom =P aldrig får man som man vill.. men skit samma.. Har varit ute med Wilma hela morgonen eftersom det varit så fint väder... så nu e de bara till o lägga på lite make up o sticka...

Kanske hörs senare..
Kommentarer!
Postat av: nen

Va nu fattar jag inget. Vadå för lampa? Jag fick åka hem igen. Knodden bara lurades lite =S Kram

Kommenterat - 2008-10-29 / 17:58:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: