Trötter o mys frukost

2008-10-11 / 12:53:55
Denna dag kunde inte börjar bättre, T hade gjort fin frukost med tända ljus för det kan man ha nu när det är så grått ute, + stort + han hade gjort kaffe så jag fick vakna till doften av nybryggt kaffe o nån som purrar en så där lagom =)

Skön start sen efter frukosten så gick det utför o jag mådde sådär lagom.. =/ men det gick över och jag pila ner i min brunrutiga bomullssjorta o röda velour byxor till tvättstugan för att fixa en tid, vi har samlat på oss så mycket tvätt nu igen att det aldrig hinner bli klart när vi tvättar här uppe o det finns heller ingen plats att hänga all denna blöta tvätt på, då e det tur att man har stugan där nere =P

Ha inatt drömde jag det mest underligga =)
En resa med allt för smart elektronik inblandad, Svärmor på fest o jag sittandes med två poliser o skulle göra alkotest, men det var nog de kontigaste jag sett en typ damsugare som blåste ut luften kopplat till en liten tratt o där skulle man blåsa så starkt att luften pressade tillbaka den luft damsugaren pressade ur.. ojojoj... jag va blå i nyllet o spik nykter =P
Vi fick o

Har framkallat en massa kort nu till riktigt bra pris så de ska jag sätta mig o gå igenom denna dag, längtar mest till kvällen faktiskt =D

Ha en skön helg...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: