Jobbar dag..

2008-10-10 / 23:01:44
Då har man jobbat för första gången på 2 månader, o det var riktigt roligt =D Var nästan så jag hann ge en tanke åt varför jag slutat.. men det vet jag ju egentligen..

Hmm helgen ser förhoppningsvis lugn ut.. om det inte blir så att jag får jobba.. Fick tag på min gamla klassföreståndare tidigare idag, han ska vara referens för jobbet jag sökt, den var skum, men han kom ihåg vem jag var iaf. ni kan ju lista ut vem jag pratar om =)

imorgon ska jag o T ha en ensam a la myskväll med godis o då ska det vara gooodis också, för nu har jag loosat ytterligare ett kilo o då kan man unna sig det =P

Har som sagt gjort slingor i håret som inte syns mer än där den gamla färgen inte fanns o om man tänker på det.. shit the same.. ska väl vara nöjd med det jag har.

Sitter o tittar på film just nu men det envisas ju med reklam, hela tiden denna reklam.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: