Lång dag..

2008-09-20 / 20:45:34
haha, Wilma ligger med mig framför tv:n o hon drömmer för det kommer de mest underliga ljud från henne o ett himla kraffsande de där tassarna går i ett.. Undra så smått vem hon jagar idag =))

Var uppe riktigt tidigt idag för att vara denna familj, 10.00 fixa frukost, purra T så han kunde ta sig upp tog en halv timma de.. sen kunde vi äta frukost tillsammans för första gången på veckor.. Har inte han sov morron så har jag de, så e det när man har fullt upp jämt.. Sen stack jag o Wilma ut till fotbollsplanen o lekte en timma var så himla skönt, körde både jage o kasta pinne o brottas *hehe* hon e en lätt match om man bara har de rätta knycke..

När jag väl tagit mig in igen hade jag tänkt sticka till gymmet men eftersom solen sken så fint ringde jag svärmor så stack vi ut på en cykeltur som varade i 5 timmar med lite fika, cykelverkstad o kolla lungkapacitet.. som vi inte ska gå närmare in på.. träffat otroligt mycket trevliga som otrevliga människor idag, en tant fick jag till o med säga till för hon va så jävla avig jag gillar inte sånt det gör mig bara otrevlig o irriterad..

Hejhej..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: