Måndag morgon när du vaknar, e det senare än vanligt..

2008-09-15 / 10:50:42
T skynda iväg till sitt nya jobb idag och jag blev lämnad med hund o tvätt ensam.. det var väääldigt länge sen det hände så  det kan väl bara vara så att gilla läget.. =))

Imorgon åker jag så då får hand det lite jobbigare om han sak jobba för jag kravlade mig allt upp samtidigt som honom för att bre några mackor o ställa fram så han skulle få lite frukost i sig... Sen kom taxin =/ spak jag blev...

Det ska bli ganska kul att åka igen, denna gång till Ullared o bo på Internat.. spännande
Men som alltid längtar jag redan nu tills jga får åka hem o återgå till vardagen..

Nepp nu vill Wilma ut o promenera så det först sen ska jag läsa "Review of career guideance policies"
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: