Packning

2008-09-02 / 11:51:01
Idag ska jag packa, hämta träningskortet på Life och gå ner till torget o se om de har några fina anteckningsblock.. =)) För de vill jag ha så ska man väl inhandla lite frukt inför resan också ska ju ändå upp klockan 4 så då hinner man ju äta ett antal gånger innan man e framme..

Funderar på att åka o bada också men jag får se vad som hinns med det ligger inte på prio ett listan direkt =/

T är förkyld o gnällig "igen" han är som en riktig bakterie damsugare =P så det blev till o sova på soffan inatt (för hans del) =D
Micke verka inte så pigg han heller igår så då kan ju de hänga som vanligt känns lite segt bara trodde jag skulle få sällskap idag men icke..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: