Soffliggare

2008-09-27 / 19:02:34
Efter en lång natt o dubbelseende så var det dags att kliva upp första gången kl 09,00 när jag öppnar dörren till sovrummet vem är det då inte som ligger på det förbjudnaste stället i hela lyan jo Wilma i vår soffa som hon inte ens får vara i närheten av.. Jag blev så paff att hon ens våga när vi var hemma men vi hade spekulerat över det häromdagen då jag påpeka att jag tyckte det var mkt hundhår på kuddarna men att det nog kom från våra kläder men däremot tyckte jag slitaget på min guldmyspläd var lite underligt, vi har den o sitta på för att skydda soffan lite men inte sitter väl vi i mittenn så den blir alldeles tovig o de e allt bra mkt hundhår på den me för att inte tala om dreglet som fanns där, jag sa det men hoppades att det inte var så som vi trodde tills våra farhågor besannades denna morgon... =/

hur ska vi få henne att sluta med detta nu då..?? Hon har blivit så konstig.. Jag kokade ris o buljong till henne förut idag, o fick i henne 1 dl vatten.. Nu har T varit o köpt skräpfoder till henne på Hemköp för att se om hon inte kunde äta det istället o jo viss de gjorde hon också o nu dricker hon vatten för fullt.. Kan det vara så enkelt att hon fått avsmak för sitt foder nu när hon är skendräktg..

Igår fick vi köpt nya skor för hösten o jag en ny mobil =D nöjd
Kommentarer!
Postat av: Nen

Va skönt nu slipper ni ju veterinären i vart fall. För de hade ju inte vart så kul.

Kommenterat - 2008-09-27 / 19:57:34  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: