Go midda..

2009-04-08 / 11:00:23
Denna dag var rätt seg att kliva upp till med detta gråa trista väder.. men här sitter man nu för en liten paus i litteraturen personlighetstyper och försöker koppla samman alla dessa bokstäver för att få en helthet.. =) Not too easy..

T o Wilma ligger fortfarande o sover, inte värt att väcka nån av dem.. o jag själv funderar på att göra lite frukost Gottit..
I övrigt längtar jag bara mer o mer till fredagen, åka hem till mammi o pappi o syskon jag behöver lite familjevård thats it.
Ska minsann ta med mig datan också så lillebror kan fixa de där programmet jag inte får nån ordning på.. hmm teknik i all ära..


Regnet de bara öser ner.. varför köpte jag inte de där gummi dojjerna när jag hade chansen.. =/




XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: linda

det där med tummarna hjälpte inte så mkt tyvärr.. vi förlora med 3-0, men vi spelade väldigt bra ändå. Dom fick några turmål... men vi e nöjda med insattsen ändå.. tack hjärtat.. puss

Kommenterat - 2009-04-08 / 12:05:08  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: