Mysdag

2009-04-24 / 11:33:48
Igår var jag i Varberg o mötte upp klasskamraterna, alltid lika trevligt och en otroligt givande föreläsning sen =D så blev det glass innan bilen for iväg mot gbg igen hehe love it..
Väl tillbaka hoppade jag av vid finska konsulatet och promenerade hela vägen förbi liseberg o korsvägen mot  aveneyn, hela avenyn ner till Brunnsparken, det tog en stund men i det fina vädret gjorde de icke något =) blev precis lagom till att Linda o Jenny var framme.. Så pös vi omkring lite i butikerna o avslutade med Calippo på lejontrappan där jag kan tillägga att de va mysigt men jävlar vad fåglar hjärtat satt i halsen hela tiden..

Sedan fick jag lämna dem där för att bege mig hemmåt till lilla Wilmisen för hon behövde ut o mat skulle lagas till en arbetande man.. Sedan bar det av till Ikea för strosa omkring dit följde även Mikeal med som vi mötte vid sopen.. så hemma igen kl 20 för att sedan glo på tv tills kl var runt 22 då tjöta jag i telefon till misch i natten.. ut med Wilma o nana kudden..

Vilken dag haha jag måste erkänna att den var grymt underbar..

Denna dag ska bestå av plugg o solning på balkongen.. haha snart kan jag ut o lägga mig där.. Ja o Wilma..
Pösspöss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: