Mysdag men Trötter

2009-04-07 / 23:19:17
Nu e jag bra trötter.. men kan trots detta inte sova.. ångest... det kommer ta tid att fixa till det denna gång.. =/ hmm annars igår va man som sagt hos Linda o där satt vi o sola på balkongen hel mysigt o varmt så man höll på att koka över haha men strunt i det.. XD

Idag har jag pluggat, en man kom hit när kl var 07.30 för att mäta rummen, skulle läggas ny parkett men icke nu ska den gamla slipas o lackas.. de e bäst för dem att de bli bra... så har vi planerat hur vi ska lägga upp det med resten av lyan sen.. haha min T fixar alltid allt.. =) så här har vi smidit planer halva dagen..

Sedan iväg för att hämta mina nya böcker.. o så bar det iväg jag T o lilla Wilma... såå mysigt...

Linda har hållt tummarna hela kvällen nu.. Did you win ?? =D

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: