En sån helg

2009-04-20 / 12:43:52
Vilken helg.. har haft dötrevligt XD
Men lämnar inga kommentarer om det som varit.. suttit i solen en  hel em o bara njutit av vin med tillbehör haha
SWå här tänkte jag klämma fram lite bilder av vad som är gjort o vad som skall göras denna dag..
Imorgon väntar en Tenta o Christina kommer vara onåbar från 7.30-17.10 usch känns sådär..
Torsdag har vi föreläsning o sen är det jag som måste sett till o filma ett samtal till aaahh så känner jag för detta...

Var en artikel i SvD igår om att Sverige saknar Studie & yrkesväglening...
Har varit mycket sånt o de pratar om nya satsningar.. så om två år kan marknaden se ljus ut när jag trippar ut med examen =D strålande..haha



Disken väntar



Skönt att slippa ett hål i väggen, utan ha fått dit en fläkt =D



wilma surar för att jag inte hinner leka med henne o hennes boll, eftersom jag har lite annat som väntar innan T kommer hem.. puh..

igårkväll blev de allt lite tvättande också men inte så mycket att jag inte kunde bära upp de själv haha
Ts data är fortfarande trasig dessutom då det verkar inte bättre än att vi ska dela på min för ett tag framöver =/
Klockan har passerat 22 och nu börjar nervositeten komma inför tentan imorgon.. usch.. det brukar jag inte bli på detta vis.. träffade en gamal arbetskamrat när jag var med Linda o handla idag som hade endel "intressant" info. trodde mer om dessa människor.. men det är ju uppenbart att man kan ha fel.. =/ sånt e livet... köpte lamellgardiner till stora rummet idag också kunde inte låta bli men det blev mig en dyr läxa som jag kommer få ånga ett par månader framöver.. kanske e det som spökar.. jaja ska bli skönt när denna vecka är över.. gillar inte att tänka så men tiden räcker liksom inte till i trisstessens ögonblick.. hmm stod i bilkö tidigare under dagen också vilket faktiskt var ganska trevligt såg många fina bilar o udda människor på vägen hehe
ytterliggare ett tillägg som borde finnas med när polisen glider omkring är alla dessa människor som tycks ha en trasig blinkers.. hur svårt kan det vara att dra i denna spaken..

yeye.. XOXO Christina vad tror ni om lite frukost så här runt ett snåret :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: