Annorlunda hår

2009-08-30 / 11:35:05
Igår gick jag till frisören för att få i lite slinger i håret nu inför hösten, vill ju inte vara blond när löven trillar av träden.. efter ca 2½ timma i frisörstolen går jag därifrån blondare än någons med 6 st rosa slingor i huvudet haha snacka om att det inte alls blev som jag tänkt... 

Så när vi lämnade hemmet senare på kvällen för att se på BECK "i stormens öga" så hade jag rosa slingor i håret, svartmåladade ögon, svart skinjacka med grön tröja under o vita "converse" Punkarstil JA...
mendans min lille T gick i finsskor o snyggjacka hihi så kan de vara.. ;P Filmen var i vart fall bra..

Denna dag skall vi inte göra mer än sitta i varsitt hörn o plugga.. Lite segt men skulle vara bra skönt att ha fixat en av alla inlämningsuppgifterna innan vi åker ner till Malmö...

Byebye 
Kommentarer!
Postat av: Nen

Vilket matchande par ni måste vart då. Inget kul å va hos frissan å få rosa hår om de nu inte va det som var tanken med det hela. Hoppas du får ordning på det. Kram

Kommenterat - 2009-08-30 / 21:28:00  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: