Såå typiskt

2009-08-12 / 07:10:25
Vaknade kl 5 denna morgon med sån fruktansvärd smärta i örat, ringde sjukvårdsupplysningen.. så nu ska det bokas tid på Vårdcentralen =( Ringde jobbet o meddela.. o det visa sig att vi givetvis bara var två idag.. hmm så jag får nog ta o åka dit så fort jag varit på vårdcentralen.. Kan ju säga att jag känner mig löjlig som sitter hemma nu när värktabletter o lite till har hjälpt 0(/ men så är det ju alltid när man är sjuk så funderar man på om det verkligen var så att man var dåligt innan haha Men nepp ska ta på allvar när kroppen säger ifrån det är det enda riktiga att göra..

Nepp tre samtal kvar att ringa kl 8 denna morgon så de e väl lika bra att man gör sig iordning så man e redo att göra stan sen :P



Sicken lång morgon jag e helt slut, precis kommit hem från vårdcentralen /& apoteket kändes som det tog hundra år.. Varit hurtigt trevlig i telefon, nu e frågan om jag ska lyckas ta mig till jobbet.. =/ Tar typ en timma kommunalt tror ni att glassen smält då lr  Svar: JA, o jag e såå himla trött somnade nästan innan de ropa mitt namn hos doktorn så där satt jag helt vimmelkantig, snyft.. Annars två dagar kvar så e man ledig sen =) Det om nått känns bra.. hihi
Förresten så var det inte så konstigt att jag ont i örat har, för det var som jag trodde en kraftig vänstersidig Öroninflammation, så nu e det penicillin som gälller ett tag framöver för lilla mig,, =P
Kommentarer!
Postat av: Nen

Stackare det lät inget trevligt alls. Då blir det inget jobb resten av veckan eller? Hoppas att du piggnar till snart. Å du har nog allt rätt man ska lyssna på sin kropp. Kramar

Kommenterat - 2009-08-13 / 09:23:21  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: