Tromb

2009-08-25 / 12:00:20
Här hemma händer inte mycket, men ändå precis allt som skulle kunna hända på en o samma gång.. lustigt att det känns så stilla ändå..
Tror att det bästa sättet att beskriva det på är så som man hört de som upplevt det säga:
En tromb, du står i mitten av den, alllt är alldeles stilla, men du ser hur hus och bilar försvinner upp i luften runt omkring dig...


Precis så har jag det nu, obehagligt men spännande på samma gång.. Nu funderar jag på om man skulle bege sig in till stan eller inte.. ska trots allt åka till IKEA ikväll o mysa med mannen.. Så får vi väl se tror Micke skulle med oxå o då blir det inte mycket mys i luckan =P



hmm ni som tillagar lever.. vilket jag stod o gjorde hela söndagen..  mumma.. men frågan lyder hur länge låter ni levern ligga o vattna ur innan ni tillagar den??.. Jag brukar alltid använda ungnötslever o nu vet jag varför =/ hade grislever denna gång o den gröta ihop sit totalt när jag skulle skära bort blodkärlen alltså inget jag rekomenderar..

Nu ska här lagas mat igen =) Lyckas alltid göra allt i fel ordning, här står man sminkad o i snyggaste stassen med förklädet i högsta hugg för att inte förstöra alltihop o så ska ju så klart Wilma ut innan jag beger mig *suck* aldrig lär jag mig ;P

En sak som jag faktiskt blivit varse om denna dag är att jag är långt ifrån redo att acceptera andra människors egoism. Även om det ligger i betraktarens ögon att avgöra innebörden av egoism...
Behandla andra på samma sätt som du själv önskar bli behandlad.. så lyder regeln och har alltid gjort..
Kommentarer!
Postat av: L

Tror det lutar åt att jag åker hem i helgen. Du är kvar i gbg elle? Denna veckan är jävligt tight. Men onsdag nästa vecka är jag ledig, men måste tvätta på dan eftersom att jag åker på torsdagen. Men em står till din förfogan, så hör av dej om du har en ledig stund. Tänkte jag skulle försöka hinna och hälsa på jennie och jonte oxå nästa vecka... pussa

Kommenterat - 2009-08-26 / 11:55:27  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Postat av: Emma Johansson

Hejsan!



Du vet att de gör inget att man missar födelsadagar ibland, man är inte mera än mänsklig! ;) Så du ska komma hem ett tag! Gud va kul! När blir de tror du, så jag kan planera in, vill så gärna komma och hälsa på och träffa både dig och Lizzy! Hoppas allt är bra annars! Grattis till ringarna som jag inte fått tummen ur att säga än! Hoppas vi ses snart! Kram Kram

Kommenterat - 2009-08-27 / 16:37:27  | URL - http://blogger.com/home?pli=1
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: