Underbar...updated

2009-08-02 / 12:43:00
Det kan man lugnt kalla gårdagen, lite seg ibörjan men kvällen arta sig bra, har faktiskt lite bilder som kommer upp när T kommit hem med kameran från klubben.
Enda jobbiga var att vägen var så kringilig krokig så jag blev helt sjukt åksjuk (satt i bak)
Likadant på hemvägen så fick blunda i stort sett hela tiden o ha rutan öppen de andra trodde nog att jag var bra packad haha, ne så mysigt så o sen ligga länge tillsammans i sängen =)

Denna dag består av tvättning, ska se om jag inte orkar mig iväg till Hemköp för att köpa ättiksprit till utemöblerna, jävla mögel till o krypa ner i träet. suck men de fixar sig får ju passa på nu när det inte regnar änna... =)
Nepp lite frkost kanske skulle sitta på sin plats, magen är så tom den kan bli o midagen under natten var kanske inte bland de bästa potatisgratäng o chorizokorv.. inget man står sig på länge direkt.. ;P


Äntligen var det färdigtvättat har hållt på sen kl 12 o är nu äntligen färdig lagom tills man ska nana, fattar inte hur fort denna helgen gick o nästa lär gå ännu fortare hehe

Pictures:



Kan ju säga att vi var de enda på dansgolvet under större delen av kvällen men ett grymt bra band =D



Så här mysigt hade vi det heeela kvällen helt ofattbart ;D ne då men jag hade aldrig orkat åka med idag o varit social hihi det fick gubben klara själv =)

Har många fler men det är visst annat som väntar nu.. =P
Sov gott allihop ny dag med arbete väntas imorgon...


Kommentarer!
Postat av: Nen

Ni ser ut som ni haft en bra helg. Är du ledig nu från jobbet eller är det denna veckan oxå? Kram

Kommenterat - 2009-08-03 / 09:28:37  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

Ni ser ut som ni har haft en bra helg.

Är det sista arbetsveckan nu eller?

Kram

Kommenterat - 2009-08-03 / 09:45:31  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: