Veckan som varit =D

2009-08-10 / 21:05:24
Den har varit full av aktivitet.. =)
Kanske inte till en början då den mest bestod av jobb o tråkigheter som påverkat vardagen som alltid.. =/ Men sen blev den trots allt bättre..
Torsdag: Bio med älskii.. ;-* o innan vi gick in för det så var det picknick med Kaffe, Cola, Brownie o Punchrulle =) mums, Tittade på Johan Falck, Riktigt bra, med lagom av allt...
     

Fredag: Fest, jag stod i baren o sedan mest på dansgolvet, så lite lagom trötter på lördagen..

Lördag: då var det bröllop med mycket tårar, för att sedan bli en sjukt bra fest med massa trevliga människor, dans o skitsnack =) Mee Like! Kvällen slutade som vanligt i blod svett o tårar, men den var lika underbar för det.. =) o min underbara T som inte lämnade min sida försen dagen efter vid 12 snåret..

 

 Ja man ser bra trötter ut innan dagen ens börjat så de blev till o dumpa brillorna inom kort så man såg mänsklig ut igen.. =P

Söndagen: Var det menat att det skulle grillas men T var så trötter så vi bestämde oss för Pizza, o mys framför tvn.. sen kände jag hur min hals ånya började krångla o idag har den varit ett rent helvete, feber, huvudvärk o halsont, verkar vara standard efter att jag varit ute o partat haha nepp så nu väntar sängen har ingen lust att vara hemma från jobbet nu.. detta är sista veckan på sommarjobbet..

Nästa vecka så väntar doktorn så ska vi se om vi kan komma underfund med vad som pågår i den här tjejen =D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: