Full fräs

2009-12-10 / 14:54:16
Idag började dagen tidigt, föör tidigt redan 8.30 så fick jag ett samtal som inte direkt förgyllde min dag.. Blev ytterliggare en tur till stan för självplågeri, sedan åkte jag till Ikea o bytte lampan för när man ändå är i farten kan man lika gärna göra allt på en o samma gång... inhandla även en tröja till mammi som jag tror kommer passa henne jätte bra.
Igår kväll slutade ju inte oturen, men det är väl som det brukar med att saker kommer i tre som Jossan skrev. Hittade mobilen men Wilma lyckades få i sig ett revben så nu är det bara till o vänta på att det skall komma ut på ett eller annat sätt. suck Sen upptäckte jag precis varför hon halta igår.. syntes inget på tassen då men idag hade trampdynan spruckit upp och det varar sig så det blev på med salva så nu är hon skitsur på mig o T som baaara plågar henne.. =)

Nu ska här göras det som från första början skulle göras, när jag gick upp tidigt denna dag.. kika på en föreläsning och skriva ett arbete som ska redovisas nästa vecka.. =P

hahaha ett konstaterande medan jag varit o kört rally runt och i hela Göteborg så har T varit hemma o ägnat sin tid till att vända och vattna blommorna, men han var vänlig nog att möta upp mig på parkeringen och bära upp vad damen inhandlat ; )

Vet inte hur jag skulle klara mig utan denne man..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: