mysigt kär

2009-12-07 / 00:32:35
Idag vaknade vi sådär lagom sent för att T sedan startade dagen med att pila ner till butiken för att inhandla nybakt bröd och lite annat smått o gott till frukosten =)
Sedan var det dags att julpynta, iom att jag inte varit hemma på ett tag och julpyntande är något som man bara ska vara två om :P Så stereon åkte på med den bästa julmusiken man kan lystra till hihi

o vi pyntade för fulla segel.. Insåg att det tyvärr inte räckte till så det var bara till o bege sig till butiken för att inhandla lite extra till Wilmas rum och badrummet såklart =) Inhandlade också ett spel som jag tänkte skulle invigas imorgon när vi kommer hem ;D

Men kan erkänna att allt fejjande med nytt överkast o gardinbyten et c. gjorde att jag tog helt slut nu kom tröttheten efter 2 veckor fulla med aktiviteter..
Nu har jag sovit kvällen o tyvärr piggnat till men inväntar morgondagen med spänning.

Så underbart härligt att gå o mysa en heldag med känslan av mysigt kär..




Helt plötsligt har photoshop fått en helt ny innebörd efter att man börjar förstå vad det går att använda till :P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: