Tittut brevbärarn..

2009-12-15 / 11:26:58
Japp så gick det till idag när han med all kraft försökte pressa ner ett paket i vårt brevinkast, då öppnade jag dörren o sa tittut brevbärarn jag kan ta det där paketet.. =P

Usch annars håller jag på att tvätta, sitter i telefonkö och dricker kaffe..  Inget mer än det sista är vidare njutningsfullt.. ska till o plugga lite under dagen också, har examination imorgon såå...

Igår var det ett långt arbetspass som väntade, rån 12-22.20 men oj så det klirrar gott i kassa om en månad =)
Fick mycket beröm av en kund för mitt fantastiska egngagemang och att jasg var så trevlig efter en hel dags arbete.. Tack för det, gjorde resten av min kväll ;D

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: