Första dagen på veckan..

2009-02-16 / 22:59:20
Denna dag blev att plugga och sedan pös Nen o jag till gymet, kändes att jag hade varit där igår =P haha men de gör inget.. Var ute o lekte med Wilma sen, då gjorde jag något galet och är alldeles öm i korsryggen nu men det har förhoppningsvis gått över tills imorgon.. Sedan bakades här bröd medan T lagade mat =) Så nu har vi lite mer av den vara också =D Avslutningsvis skulle jag stuckt ner till Nen o tittat på CSI men telefonen ringde vid 20 o det var ett samtal som lyckades vara till 22.. så det blev ingen påhälsning där nere.. =/ Men jag ska bara pysa ut med Wilma o gå o nana sen för det är en tidig morgon som väntas.. Har en sån där årlig kontroll.. :P
 Annars tentapluggar man för det väntas en tenta på fredag.. hoppas det går bättre än den förra.. =)

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: