Gillar när det händer mycket i måttliga mängder..

2009-02-18 / 19:49:09
Den här dagen gick hur bra som helst, kändes så grymt bra när jag gick ifrån arbetet idag.. Med vissa inslag av dra en pallyft med en person på samtidigt som den personen drar en pall full med varor och göra magplask bland tom kartonger, dessa händelser kunnde haft en spännande utgång =P men det gick bra... o sen alla sötisar som var där.. Träffa mitt hjärta idag igen, han e så jävla go! =)

Kom hem efter, ja det tog en timma extra idag med.. =D o ringde mamma o tjöta, kände mig lite stressad så himla mycket som händer på en o samma gång.. plugg, jobb, tenta, jobb, praktik, jobb.. Men jag mår sjukt bra av det.. Är verkligen i mitt Esse hehe

Haha, tänkt vad tydligt man märker vilka man umgåtts med den sista tiden, jag har ett ovårdat språk och lägger in skumma ord för att förstärka en mening, samtidigt som jag skriver det hör jag hur dessa personers röster ekar i mitt huvudet.. =) Ska bli så skönt när det är söndag o man kan andas ut lite iaf. Dags att tenta plugga nu..

XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: Nen

jag hoppas verkligen inte du syftade på mig som har världens mest vårdade språk (not)

Kommenterat - 2009-02-18 / 21:48:37  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: