Helg... sedan vecka

2009-02-09 / 13:04:58
Japps så har helgen passerat förbi, det var en underlig sådan.. hmm...

Fredag ägnade jag till att måla köksluckorna i köket, himla fint =)
Lördag då var det middag med jobbet och sedan utgång, underlig kväll, men "shake it of" som di säger..
Söndag jag fick sova mer eller mindre hela dagen sedan satt jag hemma hos Jennie o Co för att titta på Gossip älskar den serien =P
Nu e det måndag och hälften av det´som ska vara läst idag är gjort men man behöver en break med det också.. Längtar till fredag när mammi o pappi kommer.. sen e det helg igen underbara helger haha



Mina små änglar denna morgon =D
Vi satt och titta pp film hela natten o då blir man så här trötter sen XD
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Det blir kanon :) Lördag it is!

Kör försiktigt...

Kram kram

Kommenterat - 2009-02-09 / 13:21:29  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: