Känner mig duktig

2009-02-02 / 22:06:10
En sån dag... Läst 250 sidor, tog några timmar men nu känner jag mig väl förberedd inför föreläsningen imorgon.. för då var det skola i två dagar framöver.. man blir lite bortskämd med att vara hemma så mycket som jag är.. Nu ska det bara tittas färdigt på tvn så ska jag gå o nana.. Hade en sån där skön powernap idag igen visserligen inte lika lång som sist, skumt hur trött man kan bli av att bara ligga o läsa en hel dag.. =)

Nu har jag hittat en soffa till Wilma också men frågan är om den finns kvar och om jag orkar hyra släp för det var inte så dyrt och om jag hinner denna veckan.. Alltså handlar det egentligen bara om jag ska ha lust till att göra det.. =/

Nattinatti

Wilma bebis, hon är la för go idag under vår jogging tur försökte hon bara äta upp en vovve.. =) Så nu tar det sig.. haha men jag förstår om man inte alltid vill vara i centrum.. Men det finns fortfarande många plaser man måste stanna på så mattis inte får som hon vill till fullo..

Mysbebis...
Kommentarer!
Postat av: Anonym

du har blivit utmanad.. kolla in min blogg :)

Kommenterat - 2009-02-04 / 19:31:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: